[FreeBSD] hang, channel dead

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Jún. 27., Cs, 14:27:47 CEST

On Jun 26 2002, Zahemszky Gábor wrote:

> ???  hogyan is?  (De mondjuk ha lehet, akkor tenyleg erdemes modulba
> forditani, tobbek kozott pont azert, hogy ki/be lehessen toltogetni - es

Az en ESS-em drivere csak modulkent hajlando lefordulni...

> Hulye vagyok, de ha ez a tapasztalat, akkor mi lenne, ha:

Mert en meg lusta vagyok, es egyszerubb beallitani az indulo gnome-ot,
hogy jatszon le vmi szepet indulasnal =) De azert koszi a scriptet =)

> Oszt maris megoldodna, hogy
>
> ?.  Vagy hulye vagyok es felreertek valamit?

Nem hiszem. Olyasminek tunik, mintha magatol unload-olna a modul egy
reszet(???), de a /dev/pcm0 -t meg lehet nyitni, de persze elhasal...
bye,
--
info at mindworks.hu   -   http://www.mindworks.hu  - : ` acting member