[FreeBSD] hang, channel dead

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Jún. 26., Sze, 12:44:15 CEST

On Wed, Jun 26, 2002 at 10:29:06AM +0200, NAGY Zoltan wrote:

> Es megis, ha le akarok jatszani valamit(pl. mpg123-al), akkor a kovetkezo
> hibauzenet jon:
> pcm0:play:0: play interrupt timeout, channel dead

Hat segiteni nem tudok, de nekem is hasonlo problemam van egy ISA SB-16-ossal,
szoval a problema nem kartya specifikus. Amit esetleg hozza tudok adni a
dologhoz: ugyanez a kartya gyakorlatilag ugyanezzel a kernel conffal remekul
mukodott 4.3-RELEASE alatt. 4.5 alatt mar a fenti problemat produkalta.

Udv:

m.