[ot] [FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Júl. 13., Szo, 19:43:18 CEST

On Sat, Jul 13, 2002 at 09:03:55AM +0200, Niedermayer Miklos wrote:
> adni, ami tekintve hogy fiatal szolgáltató volt, elég gáz, hisz egy év
> rengeteget számít.  A normál adathívásos Wapjuk a pgsm-hez képest ultragyors,

(mi a gond a Pannon WAPpal???????!!!!!!?????? :))
A Voda es a Pgsm WAPos architekturaja egyebkent teljesen egyforma.

> ennek ellenére én várnék addig ezzel a gprs akcióval, amíg össze nem gyulnek
> a tapasztalatok...

A gprs-es tapasztalataim: a 4kB/s lefele iranyba nagyjabol mindig megvan
(idonkent meg tobb is), tokeletesen stabil (talan meg soha sem szakadt
meg a kapcsolatom, pedig akar tobb mint 10 orat is szoktam on-line lenni).

A fentiek: pgsm halozat, Ericsson R520, (3 downlink, 1 uplink), FreeBSD,
Budapest es kornyeke (meglehetosen forgalmas helyen).

Levi

--
# ls
levente simon