[ot] [FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Niedermayer Miklos mico at vnet.hu
2002. Júl. 14., V, 17:39:43 CEST

Hello

On 2002.07.13. at 19:43 Levente Simon wrote:

>(mi a gond a Pannon WAPpal???????!!!!!!?????? :))
>A Voda es a Pgsm WAPos architekturaja egyebkent teljesen egyforma.

Én elhiszek mindent, nálunk akkor is rohadt lassú a pannon wap.  Biztos
rossz helyen lakunk. :)  (bár egy 200 byteos oldalra akkor sem értem miért
kell olyan sokat várni)

>A gprs-es tapasztalataim: a 4kB/s lefele iranyba nagyjabol mindig megvan
>(idonkent meg tobb is), tokeletesen stabil (talan meg soha sem szakadt
>meg a kapcsolatom, pedig akar tobb mint 10 orat is szoktam on-line lenni).
>
>A fentiek: pgsm halozat, Ericsson R520, (3 downlink, 1 uplink), FreeBSD,
>Budapest es kornyeke (meglehetosen forgalmas helyen).

Én kifejezetten a vodára gondoltam, a téli tapasztalataim után (említett
hívás-sikertelenségek) óvatos lennék náluk előfzetni ilyesmire, megvárnám,
amíg mindenki azt mondja, hogy igen, frankó, stabil.

Üdv