Kezdo OpenBSD kerdes!

Beck Zoltan Gyula beckzg at oregbeck.math.bme.hu
2002. Júl. 5., P, 10:54:17 CEST

Sziasztok!

  En mar irtam, de semmi valasz nem jott talan nem teljesen ertheto a
kerdesem.
  Az installalas soran megkerdezi, hogy a mely "alapcsomagokat" akarod
felrakni:

[] comp31.tgz
[] etc31.tgz
[] man31.tgz
[] misc31.tgz
[] game31.tgz
[] xbase31.tgz
[] xfont31.tgz
[] xshare31.tgz
[] xserv31.tgz

Tehat ezek kozul kell valasztani. Kivalasztok parat minden szep es jo,
mukodik is a rendszer. Viszont ha utolag akarok ezek kozul felrakni
valamit, akkor mit kell tenni? Mert leszedtem a ports.tgz-t is,
kicsomagoltam, az /usr/ports-ot vegigneztem, van egy x11 konyvtar is de
ott csak X-es progik es alkalmazasook vannak, de maga ez az xserv31 meg
base sehol nem talalhato.

  Hogyan lehet az elobb emlitett set-eket utolag felrakni illetve leszedni?

Itt van a felrakott csomagok listaja:

bash-2.05a# pkg_info -a
c-client-4.44      University of Washington's c-client mail access
routines
pine-4.44          Program for Internet E-mail and News, without pico
libiconv-1.7       character set conversion library
gettext-0.10.40    GNU gettext
glib-1.2.10        useful routines for C programming
gtk+-1.2.10p1      General Toolkit for X11 GUI
vim-6.1-no_x11     vi clone, many additional features
deco-3.8.3         Demos Commander, a free Norton Commander clone
postfix-1.1.6      fast, secure sendmail replacement
tcl-8.3.4          Tool Command Language
tk-8.3.4           graphical toolkit for Tcl
ruby-1.6.7         object oriented script language with threads
mpg123-0.59r       mpeg audio 1/2 layer 1, 2 and 3 player
p5-DBI-1.21        unified perl interface for database access
bash-2.05a         GNU Bourne Again Shell
gmake-3.79.1       GNU make
cdrecord-1.9       creates CD's on a CD-Recorder
bash-2.05a#

Xserver sehol sincs, pedig fut a gepen, igaz az egeret nem igazan kezeli
jol.

Ezuttal szeretnem megkerdezni ujra hogy hogy lehet beuzemelni a cdirot?
Latni latja de a cdrecord nem talalja a SCSI drivereket. En a Debianbol
kiindulha modules.conf-ot kerestem mert Debian alatt ott kell par modult
beloni, de itt OpenBSD-ben?

Es egy utolso kerdes, hogy lehetseges-e az OpenBSD-t logikai particiora
felrakni? Ha igen akkor hogyan?

  Koszi

    BZG