[FreeBSD] Kezdo OpenBSD kerdes!

Ádám Csongor csongika at yahoo.de
2002. Júl. 5., P, 10:59:33 CEST

Hello

On Fri, 5 Jul 2002 10:54:17 +0200 (CEST)
Beck Zoltan Gyula <beckzg at oregbeck.math.bme.hu> wrote:

> Viszont ha utolag akarok ezek kozul felrakni
> valamit, akkor mit kell tenni?
Legjobb emlekeim szerint ezek sima tar.gz-ek. Rootkent belepsz a /-ba es kicsomagolod. Amen.

> Xserver sehol sincs, pedig fut a gepen, igaz az egeret nem igazan kezeli
> jol.
Igen mert az nem port.

> Ezuttal szeretnem megkerdezni ujra hogy hogy lehet beuzemelni a cdirot?
> Latni latja de a cdrecord nem talalja a SCSI drivereket.
IDE Cd-iro? tudnod kell hogy BSD-n nincs SCSI-emulacio. FreeBSD-n van burncd, amit direkt IDE-cd irokhoz irtak, OBSD-n szerintem nincs.

> Es egy utolso kerdes, hogy lehetseges-e az OpenBSD-t logikai particiora
> felrakni? Ha igen akkor hogyan?
Minden BSD-nek kell egy primary, amibe teszi a slice-t, onnantol a slice-n belul garazdalkodsz.

Udv
Cs

"A szem felnyilasa egy eleten at tarthat. De a latas egy pillanat muve"

Adam Csongor
SZE-JGK
Tel:+36-30-3009901
E-mail:adam_csongor at seznam.cz