[FreeBSD] djbdns ill. bftpd

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Jan. 30., Sze, 14:16:40 CET

Hello,

On Wed, Jan 30, 2002 at 12:03:48PM +0100, nyozo at mcse.hu wrote:

> Mint ebbol is lathato a gepen gyakorlatilag fenn van mar a FreeBSD.
> Most telepitek meg par dolgot ezert kernek segitseget Toletek. Gondoltam
> kiprobalom a djbdns-t, ugyanis Breinsten bacsi egyeb termekeivel
> (um. pl. a qmail) meglehetosen elegedett vagyok regota. Hasznalja valaki?
> Mennyire mas a logikaja, mint a bind-nak? Mik a FreeBSD-s tapasztalatok
> ezzel kapcsolatban?

Teljesen más.  Én elégedett vagyok vele bizonyos gépen, míg másik gépen a
bindra van szükség.  Tanulmányozd át a www.lifewithdjbdns.org -ot.

> A masik kerdes, hogy a FreeBSD4.4-es CD-adag valamelyiken talaltam egy
> bftpd nevu ftpd-t. Nagyon tetszett a konfiguralhatosaga, ahogy szinte
> mindent userenkent is be lehet allitani rajta. Kerdes mennyire megbizhato
> ez? En meg nem hallottam rola legalabbis.

Én sem hallottam róla, ahogy a többi 40 féle hiperszuper ftpdről sem, ám
én egyiket sem használnám.  Ha valamivel jobbat akarsz, mint az alap
freebsd-s ftpd, akkor használd a netbsd ftpd-jét, lukemftpd néven van a
portsban.

Üdv

Mico