samba-2.0.10

bl balintl at server.albertfalva.sulinet.hu
2002. Jan. 30., Sze, 13:11:27 CET

sziasztok!

tudom, hogy a sambahoz konyv is van mar
magyarul, de megsem tiszta a ket alhalora
osztott workgroup esete. a sambas gépben
(freebsd4.4) tehat ket kartya van.

a samba a tartomanyi fotallozoi szerep
mellett az egyik alhaloban meg lokalis
fotallozo is lehet. mi donti el, hogy melyik
alhaloban lesz lokalis fotallozo, ha a
versenyt mindket alhaloban ez a samba nyerne?

ha ezt valahogy fixalom, akkor a masik alhaloban
ugye mukodnie kell egy masik sambanak is, vagy
egy WinNT-nek, hogy ott az helyi fotallozo legyen,
mert a Win9x nem tud kozvetlenul kommunikalni
a tart. fotallozoval, ezért ebben a szituban
nem alkalmas helyi fotallozonak. jol ertem?

csakhogy be tudok lepni mindket alhalorol,
masodik samba vagy WinNt nelkul is.
(egyenlore meg nem domain logon-nal, a
Win9x-eket meg nem konfigoltam erre.)
akkor ez most hogy van?