OpenBSD3+bridge+pf=lock

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2002. Feb. 5., K, 08:33:07 CET

Udv

Fut nekem itt egy szuro hid.
Nagyon szepen megy, amig megy, aztan egy nyikkanas nelkul megfagy.
Nem ferek hozza sehogy sem amikor megall. eddig ketszer adta elo, es nem tudom miaz ami megolte.
mindketszer 23 ora es 23 ora 5 perc kozt halt meg.
Valaki el tudna nekem arulni mit futtat olyankor?

Nem talaltam senki crontabjaban sem...

Nagyon varok valami konstruktiv otletet, mielott meg agyverzest kapok.
Azert masztam at 2.8-rol es ipfrol mert az hetente csinalta ezt.
Erre most ez a dog 3 nap alatt ketszer adta elo :(

Koszonom

"...he felt annoyance with the Universe for making something both essential and unpleasant." (Asimov: The Robots of Dawn)