[FreeBSD] DTK alaplapon AC97

Peter Hollaubek fifteen at inext.hu
2002. Feb. 5., K, 09:44:52 CET

On Mon, 04 Feb 2002 15:49:53 +0100
Zahemszky Gábor <Gabor at Zahemszky.HU> wrote:

> En tudom, de hatha mas elsiklott felette.  Szoval ez egy 4.4R.

> Szerintem itt van az eb hantja.  A BIOS uzenetei szerint ezek a parameterek
> az integralt kartyahoz tartoznak?  Mert ha igen, akkor lathatoan a 4.4R
> nem ismeri ezt az allatot.  Ha senki jobb tippet nem tud, akkor:
> a) probald ki egy 4.5-ossel
> b) vedd elo kedvenc vi-odat, es a /usr/src/sys/dev/sound/pcm konyvtar
> ac97.c fajeljaban vedd kezelesbe a static struct ac97_codecid ac97codecid[]
> tombvaltozot.  Probald meg beleirni:
> { 0x41445303, 0, "Analog Devices AD1819" },
> mintajara:
> [...]

sziasztok,

igenigen, -v meg tenyleg nincs 4.4-en. annak idejen sokat keresgeltem ilyen cucc utan, marmint ami
linuxos lspci szeruen hozza is parositja a gyarto/tipus/egyeb stringeket, s lon ugy 1-2 honapja bekerult
a stable forrasba. ha lehet, szerintem forgass egyet 4.5-os forrasbol, mert ez kiirna pontosan, hogy
minek hirdeti magat a chip. az ac97.c editalashoz en viszont mar nem tudok hozzaszolni :), nekem
felismerte alapbol, hozza se kellett nyulni. talan valtozott is valamit a forras 4.4 ota, de nekem csak
november ota jar cvs commit, es onnantol csak kis fixeket talaltam, ilyesmit nem. lenyeg a lenyeg,
szerintem uppold 4.5-re, es hatha :).

fif