[BSD] TNT2 + FreeBSD 5.0 + XFree86 = ?

n13 n13 at freemail.hu
2002. Dec. 20., P, 17:37:47 CET

> A kerdes: hasznal vagy hasznalt-e valaki ilyenfele kartyat FreeBSD
> alatt, persze nem a VGA konzol erdekel:-) Milyen volt a teljesitmenye?
> Az X (marmint a 4-es) mennyire tamogatta? (Itt nem az NVidia fele
> binaris formedvenyre gondolok, ami egyebkent nem is stabil, hanem a
> "sima" nv driverre) Mennyire volt stabil? (Ha valakit erdekel, nekem van
> egy "szarvastesztem", amit ki lehet probalni rajta:-)

Már egy ideje használom Debian ill. FreeBSD-alatt is semmi baj vele.
A hivatalos NvidiaBSD driverrel is siman megy.
A Quake3-szerintem jobban fut mint $win alatt  bar win. mar nincs a gépemen
..  :)
A huzast is jol birja.
Talan video lejatszasnal nincs olyan szep kepe...
Ez a szervesteszt engem is erdekelne...

--
Tisztelettel:
n13