[BSD] FreeBSD 4.7 vs 5.0-RC1

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 16., H, 15:54:49 CET

On Mon, Dec 16, 2002 at 02:53:00PM +0100, Pocze Balazs wrote:
> Szerintem meg nem baj, ha az ember egy kicsit a problemas oldalaval
> talalkozik a BSD-nek. Mondjuk, ha most talalkozna eloszor unixal akkor
> en is azt mondanam amit, te, de szerintem erdemes megvarni az 5.0 -t.
> (Jan 10 (?)) es akkor belevetni magat. Minel tobb problemaval talakozik
> az ember annal jobban fogja ismerni a rendszert (szigoruan IMHO)

Szerintem is erdemes megvarni az 5.0-t:-) ugyhogy ebben teljesen
egyetertunk. De azt nem igazan ertem, hogy miert kellene valakinek, aki
meg a rendszeren nem ismeri ki jol magat, a rendszer sajat hibaitol is
szenvednie? Hogy orokke ketsegei legyenek, hogy ezt most o rontotta el
vagy maga a rendszer rossz? Nem igazan jo belepo... plane ha esetleg
valami alapveto dolog nem mukodik es ezert az ember azt mondja rogton,
hogy ott egye meg a fene es az egesz FreeBSD-nek hatat fordit emiatt,
pedig lehet, hogy a 4.8 csak ra vart volna...

Lassan vagy egyaltalan nem fejlesztett kereskedelmi rendszereknel lehet
ertelme annak amit mondasz, mert ott nincs mire varni, egyszeruen meg
kell tanulni, hogy ezt lehet, ezt meg nem es pont. Egyutt kell elni
vele. De azert a FreeBSD meg sokat fog fejlodni az 5.0-tol akar csak az
5.1-ig is, tehat imho igenis erdemes varni, hacsak nem vagy olyan
tapasztalt felhasznalo, aki kepes es hajlando reszt venni a
hibakereseben sot esetleg a javitasban is.

A mazochizmus nem ereny hanem allapot.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *