[BSD] FreeBSD 4.7 vs 5.0-RC1

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Dec. 17., K, 10:22:59 CET

Szia!

On Mon, Dec 16, 2002 at 03:54:49PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Szerintem is erdemes megvarni az 5.0-t:-) ugyhogy ebben teljesen
> egyetertunk. De azt nem igazan ertem, hogy miert kellene valakinek, aki
> meg a rendszeren nem ismeri ki jol magat, a rendszer sajat hibaitol is
> szenvednie? Hogy orokke ketsegei legyenek, hogy ezt most o rontotta el
> vagy maga a rendszer rossz? Nem igazan jo belepo...
Igazad van, nem is tudok vitaba szalni veled (plane ugy, hogy nem is
hasznalok regota BSD-t (4.3-RELEASE volt az elso amit hasznaltam, es
a 4.5-RELEASE volt az elso amit komolyabban hasznaltam (Hala
Airscape-nek)) De szerintem a szivasnak az az elonye van, hogy az ember
hajlamos olyan dolgokkal is talakozni, amivel egyebkent nem kene. A
listan is, meg privatban is, szerintem barki szivesen segit neki ha
elakad, gondja van, de ha pl. nem mukodik az xxx feature, es o szivesen
utannajar, hogy miert nem megy, akkor jobban meg fogja ismerni a vegere
xxx -et mint ha elsore mukodott volna (pl. ez itt most egy Debian/GNU
Linux amin ezt a levelet irom. Eximet hasznal, amit egy
eximconfig -gal allitottam be, es meg beirtam sacc/kb 2 sort amitol jo
lett. Na most, ha kiadjak az 5.0-t, akkor ezt a Linux Desktopot le fogom
cserni ra. Ha en akkor is Eximmel akarok levelezni, akkor meg KELL
tanulnom az Exim konfigjat, mert fbsd alatt nincs eximkonfig. Most nem
ismerem az Eximet, miutan belottem, ismerni fogom. Tanulok. (A pelda
kicsit santit, mert most nem bug-rol, hanem feature-rol beszelek, de
assz'em ertheto amit mondani akartam)

> A mazochizmus nem ereny hanem allapot.
Szerintem ez nem mazochizmus, hanem ki igy szeret (es tud) tanulni, ki
ugy. En jobb szeretek igy ;-)
Szia,
--
Pocze Balazs

Bombing for peace is like fucking for virginity