ext3-mount?

pecze gabor pege at diszi.eu.org
2002. Dec. 9., H, 20:41:17 CET

	Hello!

 Adam Szilveszter  2002. 12. 09. 20:13 faragta bitekbe es felesleges kilobajtokba:-)

>Sajnos direktben nem lehet, sot, ami meg szomorubb, meg az ujabb fajta
>ext2-ket sem, hacsak elotte linuxon nem downgradeled, sajnos a konkret
>implementacio, amit ugy tunik minden FreeBSD fejleszto utal, vagy
>legalabbis nem tart fontosnak) Tehat az, hogy eddig mukodott, szinten
>csak a szerencsen mulott.

	Ez valahogy nem volt tul megnyugtato hir. Bar annyiban igen
	hogy nem en vagyok tok hulye. Csak epp fel napom rament
	a vegen azert megis hulyen ki, hogy egy 40GB-s vinyorol el kellett
	tuntetnem az ext3-at, vfat-ot rapakolni hogy a debian 3.0-at haza
	tudjam hozni. Ez azert valahol ciki.

--
Bye      g at bor
Magyarországon a törvények csak tájékoztató jellegűek!