[BSD] Re: ext3-mount?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Dec. 9., H, 21:30:40 CET

On Mon, Dec 09, 2002 at 08:41:17PM +0100, pecze gabor wrote:
> 	Ez valahogy nem volt tul megnyugtato hir. Bar annyiban igen
> 	hogy nem en vagyok tok hulye. Csak epp fel napom rament
> 	a vegen azert megis hulyen ki, hogy egy 40GB-s vinyorol el kellett
> 	tuntetnem az ext3-at, vfat-ot rapakolni hogy a debian 3.0-at haza
> 	tudjam hozni. Ez azert valahol ciki.

Igen. Ja egyebkent a R/O (csak olvasas) mount allitolag megy. Vegul is
nem minden, de legalabb valami. Annak idejen meg jo regen, a 3.1 idejen
meg emlekszem, hogy orultem, hogy juhe van ext2 tamogatas. Na azota van
ugyanaz, semmi valtozas. Sux.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *
*         FreeBSD 5.0: Upgrade your Life!               *