[FreeBSD] ahc modul installkor

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2002. Aug. 16., P, 19:28:07 CEST

Szia!

Egesz biztos, hogy van ahc tamogatas az install floppy kerneljeben.
Ha bootnal megtalalja a vezerlot, es kiirja a nevet, ahogy neked is,
az szerintem pont azt jelenti, hogy benne van a kernelben a driver.

Nem tudom, mi a hivatalos modszer, ha tenyleg nincs benne benne az install
kernelben a driver, en azt csinaltam, hogy egy masik gepen forditottam
hozza egy kernelt, es felmasoltam az install floppyra a gyari kernel
helyere.  (MFS es/vagy(?) MD_ROOT is kell hozza, mar nem emlekszem.)

Istvan