ahc modul installkor

Murzsa Norbert megsem at freemail.hu
2002. Aug. 16., P, 19:05:01 CEST

aic7899 SCSI kontroller van  gepben, viszont a boot
kernelben nincs ahc modul
az aic7899 SCSI eszkozhoz...
Milyen modon tudok hozzajutni ehhez a modulhoz, hogy
betoltsem install elott?
Config modban is probalkoztam mar, de egyelore a CD-n sem
talaltam az ahc
driverhez modult.
A live-filesystem /modules konyvtaraban sem talaltam sajna.
Most eppen kernelt forgatok egy masik gepen, hatha ott lesz
egy ahc modul es azt
be tudom tolteni boot-kor.

Tenyleg, mi a modszer abban az esetben, ha a boot-cd nem
tartalmazza a
kontroller drivert? Szoval pont a merevlemezekhez nem tudok
hozzaferni.
Hogyan juthatok hozza az adott kontroller moduljahoz?
Az install-nal talaltam egy floppy-rol torteno "additional"
kernel modul betoltesi
menut...
Amugy a bootpromptnal:
##################################
ok lsdev
disk @ 0xef38
	disk0:	BIOS drive A:
	  disk0a: FFS
	  disk0c: FFS
	disk1:	BIOS drive C:
	disk2:	BIOS drive D:
pxe @ 0xd6b0
##################################
Azaz a BIOS-bol ezeket kiolvassa...
Amint bootolom az install-kernel-t ki is irja, hogy talalt
egy AIC-7899-es SCSI
kontrollert:
ahc0: <Adaptec aic7899 Ultra160 SCSI adapter> port
0x2100-0x21ff mem 0xedfff000-0xedffffff irq 10 at device 9.0
on pci2
ahc1: <Adaptec aic7899 Ultra160 SCSI adapter> port
0x2200-0x22ff mem 0xedffe000-0xedffefff irq 9 at device 9.1
on pci2

Murzsa Norbert