[FreeBSD] megsem megy az upgrade cvs -bol

Vago Krisztian ttn at asterix.direct.hu
2001. Sze. 26., Sze, 04:47:38 CEST

On Tue, 25 Sep 2001, Fazekas Mihaly wrote:

> Hello!
>
> Nem megy. :(
> Legalabbis nalam.
> Nem talalja a libtelnet.a nevu cuccot.
> "*** Error code 71"
>
> Mi a fenet kezdjek most egy felbehagyott installworld -el?
> (a buildworld rendesen lefutott egy-ket "unused variable" -tol eltekintve)

Nem talalja az aout libeket, lehet hulyeseget mondok de aszem ez akkor jon
elo, ha egy upgrade-t probalsz. Ha minden igaz es csak szimplan pl make
world (builtworld, installwolrd) akkor megy. Az upgrade-t olvasd el mit
csinal:
#
#
#           Upgrading an i386 system from a.out to elf format
#
#
# The aout->elf transition build is performed by doing a `make upgrade'
(or
# `make aout-to-elf') or in two steps by a `make aout-to-elf-build'
followed
# by a `make aout-to-elf-install', depending on user preference.
# You need to have at least 320 Mb of free space for the object tree.

Szoval ha csak make world-t teszel vele akkor elvileg mennie kell (ha igy
csinaltad es ez a hiba jott elo, akkor sorry, habar szerintem upgrade
miatt van a hiba).

Amitol meg teljes lesz az "upgrade" (azaz nem a make upgrade) az a
mergemaster (ha jol emlekszem). Ennek erdemes a man-ba utanna olvasnod,
habar nem kell parameterezni (persze, ha akarod lehet).

Remelem ez segit.

Vago Krisztian