[FreeBSD] megsem megy az upgrade cvs -bol

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Sze. 26., Sze, 05:52:48 CEST

> Nem talalja az aout libeket, lehet hulyeseget mondok de aszem ez akkor jon
> elo, ha egy upgrade-t probalsz. Ha minden igaz es csak szimplan pl make
> world (builtworld, installwolrd) akkor megy. Az upgrade-t olvasd el mit
> csinal:
elolvastam.

> Szoval ha csak make world-t teszel vele akkor elvileg mennie kell (ha igy
> csinaltad es ez a hiba jott elo, akkor sorry, habar szerintem upgrade
> miatt van a hiba).
eloszor volt make buildworld+make installworld, majd csak siman make world
Elvileg (Makefile -ben olvasottak szerint) az elso ketto egyben megegyezik
az utobbival.

> Amitol meg teljes lesz az "upgrade" (azaz nem a make upgrade) az a
> mergemaster (ha jol emlekszem). Ennek erdemes a man-ba utanna olvasnod,
> habar nem kell parameterezni (persze, ha akarod lehet).
Odaige meg el sem jutottam.

Az eredetileg fent levo 4.3-RELEASE CD -rol lett telepitve.
A feltett forras lett cvs -sel frissitve 4.4-RELEASE -re.
Es most ez lem hajlando lefordulni.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966