[FreeBSD] network script

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Sze. 18., K, 10:08:42 CEST

Hello,

> regebben, amikor RedHat-et hasznaltam, egysz elofordult, hogy leallt a
> halozat, gep ment tovabb. Irtam scriptet, ami -figyelve az ifconfig
> kimenetet- restartolja a network daemont, ha nincs kimenete az
> ifconfignak. (A "gyari" scriptek is ezt figyelik, ha a halozat
> letezeserol akarnak megbizonyosodni.)
Ez csak a problema megkerulese. Szerintem ha mar halokartya van a gepben
es azt tavolrol bizergalod, nem megkerulni, hanem megoldani kell a fent
leirtakat.

Nekem ugyanilyen problemam Intel Etherexpress pro (100-as, PCI) kartyakkal
volt, Linux, OpenBSD es FreeBSD alatt is. Gagyi a kartya firmware-je. Ha
ilyen kartyad van csereld le masmilyenre, vagy ugyanilyenre, de ujabbra.
Gondjaim voltak meg DEC chipsetes Tulip kartyakkal is, de fejbol mar nem
tudom pontosan milyen tipusuak voltak.

Mostanaban leginkabb 3com (905, desktop kartya), illetve Intel (meg mindig
eepro 100, de mar a sokadik generacio) kartyakkal talalkozom es ezekkel
eddig nem volt gond.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758