[FreeBSD] network script

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Sze. 18., K, 10:20:30 CEST

> Ez csak a problema megkerulese. Szerintem ha mar halokartya van a gepben
> es azt tavolrol bizergalod, nem megkerulni, hanem megoldani kell a fent
> leirtakat.
Ezt en is erzem. De mit kezdjek egy olyan hibaval, ami felevente fordul elo
1 X ?

> Mostanaban leginkabb 3com (905, desktop kartya), illetve Intel (meg mindig
> eepro 100, de mar a sokadik generacio) kartyakkal talalkozom es ezekkel
> eddig nem volt gond.

En 3COM 905 -ot hasznalok, RedHatnel jo volt, de ez is okozott mar zurt
FreeBSD-nel, amikor is nagyobb forgalomnal leallt a halozat. Ezt aztan a
kernelbe valo NMBCLUSTERS=nagyon sok beleforditasaval sikerult megszuntetni,
kesobb egy javito patch is kijott emiatt, ugy tudom ez 3COM specifikus hiba
volt.
A kernelforditas ota nem volt gondom, csak most ez az egy.....
Es miert szombat hajnalban ? MRTG-vel figyelek egy par dolgot, es a halozati
forgalom 6-800 kb/sec korul volt, ami igazan nem sok.

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -