[FreeBSD] network script

Murzsa Norbert kuksi at innet.hu
2001. Sze. 18., K, 08:32:38 CEST

On Mon, Sep 17, 2001 at 06:10:08PM +0200, Bacsek Lajos wrote:
> Most a FreeBSD halozata allt le, ugyanigy, latszolag ok nelkul.
> Azonban itt csak a gepet tudom rebootoltatni, nem talalom, hogyan lehet a
> networkot urainditani, ez ugye maskepp mukodik.

Mi az, hogy leallt?
Nem ad vissza semmilyen IP-t az ifconfig?
Nincs route?

Egyszer en is talalkoztam ilyennel szinten RH-on, de
ott a halokartyaval volt gond.

Amugy meg csinalsz egy ifconfig+route -os
szkriptet..esetleg.

kuksi
Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at innet.hu
Innet Kft.                            phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)