[FreeBSD] network script

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Sze. 18., K, 10:51:10 CEST

> Miert nem csinalsz egy olyan scriptet, ami nehany, ugyanott letett
> szervert pingel, es ha ezek kozul tobb elerhetetlen, akkor ujrabootol,
> vagy ujrainditja a halozatot. A /etc/rc.network-bol ki lehet szedni a
> megfelelo reszeket.

Eloszor en is erre gondoltam, hogy tobb kulso gepet pingetek.
De a figyeles igy jo, es egyszerubb, hogy az ifconfignak nezzuk, van-e
kimenete.
Azt figyelem, hogy az letezik-e elso sora ami xl0-aval kezdodik.
Redhat network indito scriptje nezte igy inditas elott, hogy nem-e el e mar
a network, csak az persze eth0-at figyelt.

Az inditas a gondom.
Az /etc/rc.network kivalo gondolat, bar nekem igy elsore kisse ijeszto a
belseje.....

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -