[FreeBSD] initio ini-940u scsi

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Okt. 18., Cs, 14:16:01 CEST

Hali

Nekem ugyan a nagyobbik teso van(UW), de nem  voltam sikeres.
Csinaltam tobbfele floppyt azzak a driverrel, de szinte mindig elakadt boot
kozben.
egyszer ket  hetig is fenn volt a BSD de amikor csak minden harmadik boot
volt sikeres elegem lett, es leturtam...
A driver amit probaltam sajnos ennyit birt.
egyebirant probaltma ketfelet is, az egyik az IOISCSI-e a masik meg annak
egy modositott valtozata.
a masodikkal egyszer sem bootolt meg be :(
sajnos igy jartam Solarissal is, es OpenBSD-vel is.
Nekem 3db merevlemez es egy CD-ROM log rajta.