fbsd + isdn

Fifteen fifteen at inext.hu
2001. Okt. 18., Cs, 15:53:56 CEST

sziasztok,

ugy kb 1 eve vagyok otthonrol neten egy eicon diva (2.01 PCI) kartyacskaval, linux alatt tobbe-kevesbe muxik (bar a multilink meg mindig eleg borulekony), most viszont sok fejtores utan ugy dontottem, hogy meg kene probalkozni az fbsd-vel. az otthoni eromu legtobb resze, a listak, es egy regebbi install alapjan mukodni fog, de az isdn kartyarol sajos kiderult, hogy az alap kernellel meg se fog szolalni. kerdesem az lenne, hogy ha valaki hasznal isdn-t fbsd alatt, akkor azt milyen kartyaval teszi. vegso esetben ott a falidoboz is, de sajnos azt nem picit oli meg az ide, s igy cdiras kozben szinte semmire se hasznalhato. az elmult napokban nezegettem a tamogatott kartyak listajat, es a magyar hw boltok kinalatat, de eddig egyebul az avm fritz akadt csak mind2 helyen, viszont az ugy 30k penz korul lehet, annyit viszont megse szeretnek kidobni ra. elore is koszi.

fif