[FreeBSD] 2 router

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at innet.hu
2001. Nov. 29., Cs, 12:42:00 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 11:15:01AM +0100, Ferenc Szentpetery wrote:
> Sziasztok!
>
> Olyat akarnak tolem, hogy 2 router van a nagyvilag fele
> 2 kulonbozo ISP-hez, a FBSD pedig
> ossza el a forgalmat kozottuk a terhelesnek megfeleloen.
> Hogyan lehet ilyet csinalni?
>
> SzeFe

Hali

Az ipf/ipfw ad lehetoseget round-robin load balancingra. De hogy az egesz
session, vagy packet szinten tortenik, a fene tudja.

Ill. reg olvastam az ipf-Howtot, de mintha lett volna egy olyan, hogy
az egyik vonal meghibasodasa eseten a masik vonal fele kulsi az adat. De
ugy erzem neked nem ez kell.

[Vagy a crontabbol valtogatod a default gatewayt masodpercenkent >;->,
de ez csak vicc, nehogy komolyan vedd ;-]

udv,
Szabados Jozsef