[FreeBSD] 2 router

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Nov. 29., Cs, 12:39:47 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Attila Nagy wrote:

> Hello,

> Valoszinuleg ugy, ahogy ok elkepzelik sehogy, vagy legalabbis nem tul
> egyszeruen.

Es raadasul a problemak inkabb adminisztrativ, mint technikai jelleguek.
A linux listakon tobbszor is ki lett beszelve a dolog, szerintem keress
ra az archivumukban (kulcsszo: BGP, AS, ket ISP), talan lesz ott
hasznalhato dolog.
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."