[FreeBSD] NVidia driver stb..

Boci boci at morpheus.pte.hu
2001. Nov. 25., V, 16:27:27 CET

> sziasztok,
>
> szerintem inkabb a hozzaallas a lenyeg, es nem az, hogy mi mindent tamogat
> a kernel. peldanak okaert ott a netbsd, ami azert eleg sokfele vason elfut.
> linux-al se az a gond, hogy mit lehet hasznalni alatta, inkabb csak az a
> taknyolasos modszer, amivel ezt elerik. engem aztan nagyon nem zavarna
> egy kerneles nvidia driver, egeszen addig, amig ennek nincsenek negativ
> hatasai az egeszre nezve. ennyi erovel hangkartya driver se kene, hisz
> nem zenehallgatasra talaltak ki az fbsd-t, de azert elfer, es ha nem asztalra
> [...]

Egyetertek.... A GLX amugy sem kernel cuccos, hanem az X-hez van...
Egyebkent lehet Game-re is ashznalni FreeBSD, mivel memoriakezelese eleg
rulz... Game servernek is elmegy, es desktop-nak is eleg jo. (nalam pl.
desktop OS).
es nem osztom az elozo leviliro nezetet...
Az OS-ket enm lehet ugy osztalyozni hogy egyik F1-es kocsi a masik
Landrover...
Az Operacios Rendszernek 1 feladata van. a felhasznaloi programok es a
vas kozotti kapcsolat megoldasa. Egy jo operacios rendszeren ugyanugy
lehet 3d-s alkalmazasokat futtatni mint servert csinalni belole...
Ennyi erobol a Ports konyvtar 90%-at torolni lehetne mivel, a
freebsd-ben nincs nativan grafikus felulet... mert nem arra valo.
Ez hulyeseg egy Operacios rendszerre lehessen akarmilyen programot irni.
ami a lnuxnal megy azt azert tartom tulzasnak. mert az egy osszeganyolt
rendszer. Semmi rendszerezettseg nincs benne... A kernel-ek ossze vissza
repdesnek. a programok meg inkabb... semmi kompatibilitas... szal ugy
nez ki mint egy fogat aminek a kocsis elengedte a gyeplojet es a lovakra
csak neha-neha szol ra hogy itt be kene fordulni....

Szoval sztem igenis szukseg van nvidia driver-re, GLX-re es hasonlokra.
es ennek semmi koze az elvekhez... ez teny. szokseg van driverekre mert
nem minenki Serverkent hasznalja, van aki csak stabil OS-t akar...
Vagy eppen egy nem ossze vissza fejleszgetett OS-t.

Boci