[FreeBSD] Re: cvsup meg mindig

Devil Inside airscape at bsd.hu
2001. Május. 2., Sze, 01:43:24 CEST

Hello!

> Olvsgattam a man oldalakat es mind ezt megtalaltam, de erossen
> ajanlja, hogy -s opcioval bootoljak (single user) es csak utanna
> makeljek!?

Csak a make installworld-ot kell azzal, a tobbi mehet siman is.

Amugy mar letoroltem a levelet de Bra maskepp irta az egesz folyamatot,
vissza is akartam kerdezni, hogy minek? Mert ahogy leirtam nekem szepen
megy semmi gondom nincs.

> igen ezt is megtalaltam, es tenjleg nem megy maskepp...
> engem inkabb az bosszant, hogy rafutottam olyan progikra ameljek
> futasahoz mas progikra is szukseguk van (amiket fel is tettem), DE
> ujabbat mint amire szuksege lett volna es azt mar nem ismerte fell!??

Ezt en sem tudom, volt mar olyan, hogy azert kellett felrakjak ketfele
glib-et mert az egyik ezt kereste a masik meg azt a verziot kereste, sot
jol latom akkor most eppen glib-bol haromfele van fent, nemtudom a
valaszom erre.

ciao
Yane