[FreeBSD] OpenBSD/alpha

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Május. 2., Sze, 10:46:19 CEST

Hello,

> vax. Most eppen NetBSDvel, majd OpenBSD-vel probalkoztunk, 2 vaxot
> szeretnenk clusterozni, de nem nagyon jon ossze... A gond hogy csak az
> egyik vaxban van HDD, a masikat halorol bootolnank..., de a NetBSD-n a
> defaultbol telepitett mopd coredumpol, bar pcn is, nem csak vaxon.

A NetBSD mail archivumban megtalalod a patch-et a mopd-hoz. En is igy
forditottam ujra annak idejen es mukodott.

> Portsbol, forrasbol nem fordul, a net/pcap.h-val van gondja. OpenBSD alatt
szepen
> bebootol a masina, ott annyi a gond hogy halon keresztul nem tudunk
> read-write rootot kicsiholni belole, valamint a pvm nem tamogatja
> egyelore... Meg az OpenVMS-t kene kiprobalni, bar mire azt feltelepitjuk
> es beletanulunk... :) na meg meg is kellene szerezni.

Ha clustert akarsz epiteni, akkor probalkozz a cluster-it csomaggal, vagy
nezz korul a glunix hazatajan. Az igazsag azonban az lesz, hogy nem sok
igazi parhuzamos alkalmazast talalsz. Ha nagyon erdekel az osztott
rendszerek lelki vilaga, akkor a Plan9-et es az Amoebat ajanlom, ez utobbit
az Orca parhuzamos nyelvvel kiegeszitve.

Udv: Feri