[FreeBSD] MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 23., P, 15:55:22 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 01:58:10PM +0100, Aries wrote:
> Vki el tudna magyarazni nekem (vagy megmondani hol nezhetek utana) annak, hogy
> 4.2 -ben v. 4.3-ban hol van ez a bsd.cpu.mk, es hogy hogyan kell hasznalni?

Mivel elegge egyszeru ezert azt javaslom nezd meg:

http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/share/mk/bsd.cpu.mk

vagy a gepeden (csak az ujabb valtozatokon ezev februar 27-e utan)

/usr/share/mk/bsd.cpu.mk

es jelenleg arra szolgal, hogy annak megfeleloen, hogy te milyen
processzort allitasz be az /etc/make.conf-ban a CPUTYPE valtozoban, o ugy
allitja a gcc optimalizacio flageket (-march=...) Ugy kell hasznalni, hogy
belefoglalod a Makefile-dbe az aljan.

Emellett karbantart egy listat arrol, hogy melyik proc. mit tamogat es
utana a te programod Makefile-janak nyilvan csak tesztelni kell, hogy mi
van. Pelda:

# Set up the list of CPU features based on the CPU type.  This is an
# unordered list to make it easy for client makefiles to test for the
# presence of a CPU feature.

.if ${MACHINE_ARCH} == "i386"
. if ${CPUTYPE} == "k7"
MACHINE_CPU = k7 3dnow mmx k6 k5 i586 i486 i386

Ez utobbi szerepben meg asszem nem hasznaljak a FreeBSD forrasban, a gcc
flageket viszont mar allitjak vele a rendszer es a kernel valamint a portok
forditasakor is.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *