[FreeBSD] MPEG lejatszas

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Már. 23., P, 06:40:18 CET

Gabor Zahemszky irta 2001, Mar 22-n 12:13PM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] MPEG lejatszas" temaban:
> Sziasztok!
>
> vonalamon nindent lenyaltam - illetve kezzel upgradelve a megfelelo port
> leirokat, uj smpeg, uj avifile, uj xine, uj minden.  MTV - szinte OK, de
> regisztracio nelkul elmegy a hangja.  Az uj xine rosszabb lett, egyszer
az mtv nek van egy mtvp sima playere az megy reg. nelkul, csak nicst
gui-ja. en azt hasznaltam. igaz az is akadozott (mepg p3 on is, tnt2vel, ran
boven eleg, stb)

--
Gabor Suveg <gsuveg at sgmobil2000.hu> | http://www.sgmobil2000.hu/gsuveg.pgp