4.3-RC3

Gergely EGERVARY mauzi at expertlan.hu
2001. Jún. 2., Szo, 12:56:46 CEST

udv,

regebben sokat hallattam a hangomat, es panaszkodtam bizonyos "spontan
reboot" cimszoval. nos, keremszepen, amiota upgrade-eltem FreeBSD-4.3RC3
-ra, azota ez a problema ugy tunik, hogy megszunt! :)

viszont, neha kapok ilyeneket:

in_cksum: out of data by 5

ami regen akkor jelentkezett, amikor nem volt eleg nmbcluster, de most az
van boven! (ellenben ennek karos kisugarzasat meg nem vettem eszre)

mas:

ha a szerveren sok szimultan TCP kapcsolat van, akkor szinte lehetetlenseg
uj TCP kapcsolatot csinalni. csak all, es var, mintha megtelt voltna. csak
az az erdekes benne, hogy CPU kihasznaltsag alig 30%, memoria van meg
boven, sysctl kern.ipc.somaxconn fel van emelve az egekbe, stb.

valami VM buheralast igenyel, az tuti, de mit?

-- mauzi