[FreeBSD] netatalk netbsd-n

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2001. Jún. 1., P, 14:56:37 CEST

> Date: Thu, 31 May 2001 08:53:27 +0200
> From: =?iso-8859-1?Q?Kulcs=E1r_Ferenc?= <ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu>
> Subject: Re: [FreeBSD] netatalk netbsd-n
>
> Ajanlatos a netatalk-ot a package-bol feltelepiteni, hisz akkor koveti a
> fuggosegeket is. En igy csinaltam, es a rendszer mukodott/mukodik. Ha
> emlekeim nem csalnak, a package kollekcioban ket implementaciot is
> megtalalsz.
>
> Udv: Feri

Egen, fenn van a gepen a package-bol felrakott netatalk, mukszik is, csak
hat a kedves juzer panaszkodott, hogy nem mukodnek az aliasok ket
mountolas kozott. Sot, volt olyan tevekeny, hogy kideitette, az 1.5pre6
verzioban ez ki van javitva (package-ben 1.4x van). Szoval exert kene az
ujabb verzio.

						mortee