gnome - volt: XFree86 4 vs 3.3.6-4

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 29., H, 09:12:52 CET

Sziasztok!

Miklos Niedermayer wrote:

> send-pr).  Egy Xfree, KDE2 vagy hasonló méretû dolog esetén viszont már
> tényleg nincs vicc.  Nekem pl. teljesen mindegy, hogy x hónappal késõbb

Bocs, errol a mostani felbehagyott kiserletem jut eszembe. Gnome-1.2-t akarnek
felrakni, de a vegefele elhal a dolog, mikor egy bonobo nevu port
configure-jehez er. Van valaki, aki mostanaban sikerrel tette fel? Mit lehet
egy ilyen hibaval kezdeni?

Mas. A traceroute furan viselkedik nalam. Egyetlen hop-ot (vagy hogy mondjak)
ir ki , a megcelzott cimet es slussz. Mikozben uezen a halon es gepen NT-vel
rendesen mukodik.
??

Zsolt