[FreeBSD] XFree86 4 vs 3.3.6-4

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 28., V, 12:17:21 CET

Hello!

( > Janos FEHER)

4-es X:

> Nalam szepen mukodik (Geforce2), foberlomnel is (S3Virge natur), meg a
> regi kartyamnal is (S3Virge DX). Egyik cimbim G400-asan is jol megy. Csak
> igy hirtelen nehany kommersz kartya. :)

Amikor ezek a dolgok feljöttek a ports listán, nem volt ilyen egyértelmű
az elégedettség.

> Akkor miert van benne egyaltalan a portsban a 4-es X? Nem kene mindig
> a stabilitassal takarozni

Azért van benne, hogy benne legyen, hogy aki azt akarja használni, az
tudja használni :)

> De azert a 4.5.51-es midnight-ot beleraktak az urak, holott kurvaszar, es
> megint rosszul kezeli le ftp-n a symlinkeket.

Azért egy midc erősen a béka hátsója alatt van, szerintem talán nem is
committer a karbantartója (de lehet, hogy mégis, nem néztem, hogy ki),
ilyenkor ha bejön egy maintainer update, akkor a committer csak annyit
néz, hogy jónak néz-e ki, lefordul-e, stb.  Nem fog nekiállni ftp
symlinkeket tesztelni.  Az ilyen dolgokért a maintainer felel, és ő az,
akit személyesen meg kell keresni, ha ilyet tapasztalsz (ha egyébként
@freebsd.org címe van az ürgének, és fontosabb a port, akkor talán jobb a
send-pr).  Egy Xfree, KDE2 vagy hasonló méretű dolog esetén viszont már
tényleg nincs vicc.  Nekem pl. teljesen mindegy, hogy x hónappal később
lesz az Xfree4 default, mind mondjuk Red Hat Linuxon, ha közben működik a
rendszer...

--