[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 20:51:49 CET

Hali!

> Hmmm... Noha nagyon orulok, hogy megoldodott a problema (de tenyleg) de
> azert itt valami *nagyon* nem stimmel. Ami azert megerne IMHO egy

Oke elmelkedjunk, kezdjuk azzal, hogy leszedtem egy majd fel megas FILES
filet az ftp.at.freebsd.org-rol a 3.3.6 osszes fileja benne van, benne
rakeresek arra, hogy "libxpg" egy arva talalat sincs, talan rossz helyrol
szedtem volna le, nemhiszem, bar lehet. Azert nem a magyarrol, mert az .at
az gyorsabb.

> FreeBSD elegge valogatos hardver szempontbol. Az X forditasahoz semmi
> elozetes depenedencia nem kell, annak csak egyszeruen menni kell. Kozben
> nyugodtan elmehetsz piknikezni vagy aludni vagy kavezni, attol fugg, hogy

Hat jaja, csak azert az a 4.0-as source majd 40 megaval kisse
elborzasztott, igazabol nem is ez lenne a gond, de ebbe belehal a gepem,
egy sima mezei pentium ez 166-al es 128 megaval, amit ha nem eroltetek
ilyen forditassal, akkor eleg jol elketyereg, hiszen ket netscape+X, par
wget, pine es az osszes tobbi elmegy vele es meg nem is lassu. Jo ha
megesz a netscape 45 megat, akkor mar baj van, mint legutobb egyik
szupercsillogovillogo uj magyar portalnal.

> megszerettem a FreeBSD-t... minden szepen integralt. Jo hely az kell
> hozza, szoval nekem az a maganvelemenyem, hogy 1 giga alatt neki se
> erdemes allni

Igen, szerintem a source az maga 2-3 giga :) Lenne annyi helyem, de idom
nincs amig leforditja.

Ugyhogy szamomra marad a sysinstall, amibol egyelore szepen felmegy
minden. De ha van mas otleted, szivesen allok az elebe es kiserletezzunk.

Yanesz