[FreeBSD] Apache, nobody

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 3., K, 12:41:03 CEST

Hali!

On Tue, Apr 03, 2001 at 12:32:25PM +0200, Aries wrote:
> Gondolom akkor a DocumentRoot -odnak nobody a usere...

????? Miert? Miert kellene, hogy a webszerver tudjon barmit csinalni a
DocumentRoot-al, olvasason kivul? Ugy gyorsabban megy a deface?:-)

> Viszonylag regi a ports-om.
> Tenyleg, mas OS-re (fokepp pingvin erdekelne :) van BSD-s make? Mert
> a kabelkozelben nem tudok gepet, amire tudnam frissiteni, viszont ha
> lenne, akkor lezuznam a szukseges csomagokat make-el, es az nekem jo :)

http://www.quick.com.au/ftp/pub/sjg/help/bmake.html

De mondjuk emellett meg az egesz ports infrastrukturara szukseg lesz, es
meg az /usr/share/mk egy resze is biztos, hogy kell hozza... nem egyszeru
kor:-) Mar ha a portot akarod hasznalni, termeszetesen...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *