[FreeBSD] Apache, nobody

Aries aries at bsd.hu
2001. Ápr. 3., K, 12:32:25 CEST

Hell!

On Mon, Apr 02, 2001 at 07:15:11PM +0200, Miklos Niedermayer wrote:

> Telepítés előtt/után is ez van:
> %pw usershow nobody
> nobody:*:65534:65534::0:0:Unprivileged user:/nonexistent:/sbin/nologin

Gondolom akkor a DocumentRoot -odnak nobody a usere...

> Nekem megy...

Viszonylag regi a ports-om.
Tenyleg, mas OS-re (fokepp pingvin erdekelne :) van BSD-s make? Mert
a kabelkozelben nem tudok gepet, amire tudnam frissiteni, viszont ha
lenne, akkor lezuznam a szukseges csomagokat make-el, es az nekem jo :)

> Hogy is konfiguráltad?  Nekem megy.

Pff, kezzel. Mert azzal a csicsas feluletevel nem megy. Mondom, lefordul,
kesz, befejezi a forditast, csak a mysql.so -t nem csinalja meg, hogy miert,
azt nem tudom. De le vannak forditva az objectjei. Persze kezzel is
osszeganyolhatom tudom, csak lusta vagyok :)
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|