[FreeBSD] IP aliasing OpenBSD-n

Nagy_András aszk at freemail.hu
1999. Nov. 22., H, 08:29:36 CET

Koszonom a segitseget.
En is utana neztem, tenyleg igy van.
De nalunk nem igy van megoldva, hanem eth0 es eth1 van, es mukodik a routolas, IP-alias-t nem talaltam. Ahogy irtam Linux van, de oprendszertol fuggetlenul is erdekes a dolog, ugyanis akarhol neztem a dokumentaciot (NT, OS/2, FreeBSD-t most fogom), mindenhol 2 kartyaval van megoldva). Nehany emberrel beszeltem, de ok nem tudtak segiteni (koztuk az ISP
rendszergazdaja sem).
Szoval erdekelne a dolog.