Alaplapi FreeBSD

Szabolcs Szigeti pink at iit.bme.hu
1999. Május. 13., Cs, 12:24:31 CEST

On Thu, 13 May 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Nekem kisse a PAM volt meglepo, most olvastam, hogy a FreeBSD-ben levo az a
> linuxos ``fazonigazitott'' verzioja, leven a linuxos PAM GPL _vagy_ UCB
> copyright-os, _ahogy tetszik_!

Meg szamtalan peldat lehetne sorolni, de a perl,meg  a ghostscript is
tobbfelel licenszel erheto el.

Pl. a ghostscriptnel a legujabb valtozatok nem GPL-esek (ez az aladdin
gs), a regebbiek (legalabb is verzio szam alapjan) pedig GPL, es ahogy
halad az ido, ugy lesznek GPL ala az ujabbak is.

A perl is van GPL meg 'artisctic licence' ala.

szabolcs