Alaplapi FreeBSD

Zahemszky Gabor zgabor at CoDe.hu
1999. Május. 13., Cs, 11:18:20 CEST

> Mérjük meg!

Ezert jo pl. az a usenix papir, mert reszletesen szerepel, hogy miket
hasznaltak meresre, es a mindenfele egyebkent elerheto vackokon kivul asszem
az oaltaluk hasznaltak elerhetoseget is odairtak.

> keress rá arra, hogy reiserfs :)

En nem veletlenul vagyok olyan kunyizos, nekem nem a ``legnagyobb''
szolgaltato kozeleben van a munkahelyem, hanem egy kicsi, ``arerzekeny''
cegnel, es az eleresem finoman szolva lehetne jobb is.  De azert megprobalom.

> Attól hogy GPL alatt kiadta a forrást, neki szerzõi joga ugyanazt a forrást
> egy másik alkalommal más formulával kiadni.

Hat ezen meg tunodok egy kicsit.

> Ez csak a rövidlátó gyártónak jobb. A felhasználónak az a jó, ha GPL-es amit
> kap, és mostanában ezt kezdik a felhasználók is felismerni.

Egyetertek Pink-kel.  A felhasznalonak az a jo, ha mukodik.  A felhasznalok
tobbsege ugyse nez bele.  Az viszont igaz, hogy ha megvan a forras, akkor van
lehetosegem ra, hogy belenezzek vagy javitsak.

> Nézd meg a BSDi-t: mit ért el vele hogy ellopta a BSD-t? Néhány évig ment neki,
> de mostanában akinek van egy kis esze lecseréli a BSDi-jét freeBSD-re vagy
> Linuxra.

No remelem ezt egyszer Te is megteszed, es kiprobalod a FreeBSD-t is.

ZGabor at CoDe dot HU

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;X=;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;X="$X $i";typeset +l i;};print "$X"