Osszefoglalas

Gyulay Gabor gyulayg at westel900.net
1998. Május. 5., K, 22:18:59 CEST

On Mon, 4 May 1998, Zahemszky Gabor wrote:

> Ez nekem is jonak tunik.  Ugyhogy nehany kerdes: neked honnan van?  Forras,
> vagy bin?  Hol lehet begyujteni?  Esetleg ha mondasz valami elerest rola,

http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/index.html

Azota irtam az alkotonak, es azt mondta, hogy o nem latja
semmi akadalyat annak, hogy ez a program ne forduljon le
freebsd alatt. Ha megsem fordul le, akkor megkert arra, hogy
irjak neki, es megnezi, hogy mi is a problema.
Elmondta azt, hogy o tulajdonkeppen nem disztribuciofuggore
irta ezt az egeszet, ugyhogy a debianos csomagot is csak egy
debian-os aktivista keszitette el ....

Nagyon rendes figura az alkoto. Amikor elkezdte fejleszteni
ezt a proggyt, akkortajt kezdtem linuxozni. Megirtam neki,
hogy mi tetszik a wwwoffle-ban, es mi nem, es az
eszrevetelek nagy reszet feldolgozta .....

> Csak nehez este megmondanom, hogy holnap mit is akarok nezegetni.

Menet kozben is megmondhatod neki, iszonyatosan intelligens
a program, rengeteg opcioja van, egy izmos config file-al.
(de persze nem akkora, mint a sendmail configja)
Nem sorolom fol, hogy miket tud, de ha valakit erdekel,
osszefoglalhatom a jobbnak tuno feature-eket....

Parancssorbol is fogad utasitasokat, es http-n keresztul is
kezelheto (akar tavolrol is ....)
Jol hangolhato a jogosultsagok, es a kulso proxy-k
hasznalata is. stb stb stb stb

> Aha, arra gondoltam, csak nem jutott eszembe a neve.

Azt majd kiprobalom .....

> En speciel levelirasra elm/vi parost hasznalok :-)
> [....]
> tisztesseges nyomtatoval ez a resze megoldhato.  Javaslom tobbedszer, hogy
> keressel elavult HPDJ510-et, anno adtak hozza 852, 1250 es ISO-8859/2-s
> fontokat tartalmazo kazettat, es gyonyoruen mukodik, es szepen nyomtat.

A nyomtatot (HP 5L) nem szeretnem lecserelni, es ahoz is
hozzaszoktam, hogy az Applix-ban azt latom, ahogy majd a
lapon is hever a dolog. Ez is postscript-ben loki ki a
dolgot, es nagyon jol kezelheto.
A vi nagyon jo, de szerintem nem erre :)

> 1) a FreeBSD (szerintem) alap kepernyokezelese a SCOTERM nevu huncfutsag,
> aminek a neve azert jelezhet valamit.

Jo elojel :)

> kovetkezeskeppen valami hardverfuggetlen kepernyokezelest kell hogy
> hasznaljon.

Hardverfuggetlen kepernyokezelest hasznal,
SCO-terminalemulaciot ....  :)

> Lasd, mint fenn.  Mellesleg valaki felvilagosithatna, hogy ez jogilag
> szabalyos-e.  Nem azert, mert ezen mulik, de mintha valamelyik L*
> disztribuciorol azt hallottam volna, hogy ott ezert-azert tilos.

Jonehany levelellel ezelott (meg amikor indult a freebsd
lista) megkerdeztem, hogy a gyari freebsd lemezek masolasa
tiltott-e, es azt a valaszt kaptam a listan, hogy nem.
A linuxos debian lemezek masolasa sem tiltott :)

De ha nem masolhato, az komolyan erdekel !

GyG

ui.
Koszi mindenki valaszat ....