Tisztelt Ügyfelünk!
Bár cégünk hivatalos tájékoztatást eddig nem kapott, és a hibajegy sem került lezárásra, tapasztalataink alapján a Magyar Telekom szakemberei sikeresen elhárították a műszaki problémát.
A probléma megközelítőleg 2017.12.07. 16:00 - 2017.12.08. 16:00 között, tehát mintegy 24 órán keresztül állt fenn. Türelmüket ismételten köszönjük.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy cégünk 2024. január 1-től az infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatásokra vonatkozóan új szolgáltatási árlistát léptet hatályba. Az új árlista letölthető weboldalunkról.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy cégünk 2023. január 1-től az Internetes hosting szolgáltatásokra vonatkozóan új szolgáltatási árlistát léptet hatályba. Az új árlista letölthető weboldalunkról.
Hálózati szolgáltató partnerünk a gerinchálózati eszközök karbantartását és cseréjét végzi 2022. szeptember 29. 23:00 - 2022. szeptember 30. 05:00 között.