[BSD] freebsd dell e6440

Sándor Petőfi petofis at gmail.com
2020. Feb. 10., H, 23:35:40 CET

Szia!
Megvolt a TrueOS boot, itt sem működik a kétujjas görgetés, az Xorg log
szerint általános egérként ismerte fel. Az e5440 esetén a freebsd wikije
szerint nem működik a kétujjas görgetés, gyanítom ebben is hasonló hardver
van.

Laszlo Danielisz <lacibsd at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 9., V,
20:04):

--------- következő rész ---------