[BSD] gpt efi es installworld

Laszlo D. lacibsd at gmail.com
2017. Május. 10., Sze, 13:05:33 CEST

Szia!

En az alabbiakat futtatva frissitem a szervereket pkgng ota:

freebsd-update fetch
freebsd-update install
freebsd-update upgrade -r 10.3-RELEASE (vagy amegyikre szeretned)
freebsd-update install
shutdown -r now
freebsd-update install

Ha esetleg valtozott a repository (es nem port-bol vannak instalalva a
cuccok):

pkg-static install -f pkg *(removes old base system libraries which
currently installed software still depend on)*
pkg upgrade -f
freebsd-update install
shutdown -r now

udv,