[BSD] bsd as a router - csapo2

HalaszGabor halasz.g at freemail.hu
2017. Dec. 18., H, 22:49:00 CET

On 2017.12.09. 0:13, PÁSZTOR György wrote:
> Hi,

> Nem egy meccset nézünk!
> Én az opensource is elérhető xen hypervisor verziószámára hivatkoztam,
> amiből kb. mostanában jelent/jelenik meg a 4.10, te pedig egy komplett
> "dobozos" termék verziószámára, ami a xenserver 6.x.
> Kb. mintha a 4.14.2-es linuxot hasonlítanád a 7.4-es Centoshoz.

Azt mondtam, hogy nem erdekelnek a verziok, nem azt, hogy nincs igazad
:) Csupan arra valaszoltam, hogy lehetseges FreeBSD-t futtatni xen-ben.

De a sajtkeszitok (es ez vonatkozik barmely tejipari termek keszitoire)
kedveert most rapillantottam xenserverek holapjara, es azzal kezdodik,
hogy XenServer, Open Source Virtualization
(https://xenserver.org/overview-xenserver-open-source-virtualization/download.html),
utana par sorral lejjebb az van, hogy 'Download XenServer 7.2', kesobb
az, hogy 'Source ISO'. Ezzel egyutt lehet, hogy hazudnak; nem toltottem
le a forrast...