[BSD] flashplugin issue

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2016. Sze. 22., Cs, 19:54:21 CEST

> Koszonom! Ezek szerint a hiba nem az en keszulekemben van...
> Erdemes felvinni ezt a problemat a freebsd-questions listara?

Hát amennyiben megvívod a harcod ott a sok hülyével, aki esetleg majd
jön azzal, hogy minek manapság Flash, akkor igen. Egyrészt mert hátha
lesz valaki, aki valódi hibaként értelmezi akárhol, másrészt hátha
kiderül, hogy mi is valójában a valódi probléma. (Ugyanis szerintem
*nem* az, hogy a pkg FBSD-s libként hiányolja belőle a libeket, lévén az
összes többi hivatkozott libet szépen megtalálja, márpedig ezek egy
részének nincs FreeBSD-s megfelelője.)

Zahy