[BSD] flashplugin issue

Teubel György tgyurci at gmail.com
2016. Sze. 22., Cs, 08:45:14 CEST

On Wed, Sep 21, 2016 at 10:10:06PM +0200, Istvan Galgand wrote:
> [...]
> uzenetekkel mit kezdeni. Lenne javaslatotok, merre induljak el?
>
> root at rheuma:/home/igalgand # pkg check -Ba
> Checking all packages:  67%
> (nspluginwrapper-1.4.4_5)
> /usr/local/lib/nspluginwrapper/i386/linux/npviewer.bin
>  - required shared library libdl.so.2 not found
>
> (nspluginwrapper-1.4.4_5)
> /usr/local/lib/nspluginwrapper/i386/linux/npviewer.bin
>  - required shared library libpthread.so.0 not found
>
> (nspluginwrapper-1.4.4_5)
> /usr/local/lib/nspluginwrapper/i386/linux/npviewer.bin
>  - required shared library libc.so.6 not found

Az npviewer.bin egy Linux bináris, ami többek között a linuxos libc.so.6-tal lett
linkelve.  Ezeket a neki szükséges libeket fel is teszi a linux_base-c6 csomag,
ami az nspluginwrapper dependenciája.
Ezért úgy tűnik, hogy ez egy pkg hiba, azaz a linuxos binárisokhoz is a
FreeBSD-s libeket keresi check-kor, vagy hogy egyáltalán elemzi a
linuxos binárisokat.
Mivel ez "csak" egy check, befolyásolni nem fog semmit.