[BSD] hw virtualizacio detektalasa

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2016. Okt. 23., V, 10:31:18 CEST

> Koszi, akkor alighanem a KVM+qemu parossal van valami zavar.

Nincs abban semmi zavar, csak gyárilag a KVM nem engedi tovább
a virtualizációs flageket a VM-be - ezt külön engedélyezni kell
google://"nested KVM" pl:

http://www.rdoxenham.com/?p=275

Azaz a kvm-modulnak kell egy plus paraméter, és a VM indítást végző
parancsnak is jelezni kell, hogy ne valami általános x86-os CPU-t,
hanem egy olyat mutasson, amiben ez a tulajdonság létezik.

Zahy